100% Bicara Teknikal Komputer Teknologi Dulu & Kini

| Soal-Jawab iT | www.mycetc.blogspot.com |

< Bicara Teknikal \ Masalah Perisian \ Perkakasan \ Teknologi Dulu & Kini \ Sejarah >

Wednesday, October 9, 2024

 - 9 Oktober 2024 -

Assalammualaikum semua pembaca. Agak lama saya tidak kemaskini Blogspot ni. Agak lama saya tidak menambah info-info didalam dunia iCT. 

Insha Allah, saya akan kembali aktif. Berkongsi pengetahuan yang ada, berkongsi pengalaman yang tidak seberapa untuk bacaan semua, secara santai dan bersahaja. 

Minat saya dalam mengarang tu masih ada, sama seperti dahulu...hehe. Cuma, "mood" tu ada masa OK ada masa tak OK. Saya cuba kongsi topik-topik yang telah masuk dalam senarai, saya akan mengarang dan berkongsi seperti dulu. Ilmu tidak akan habis, dan ia perlu dikongsi. Semoga saya terus bersemangat untuk kemaskini Blogspot ini, menambahbaik kandungan dan seumpamanya....amiinn !👦

No comments:

Post a Comment



Sila komen, soal atau pendapat. Gunakan Anonymous jika tiada akaun google!

- Hakcipta Terpelihara Mycetc | Dikuasakan oleh Pemproses AMD FX 8cores | 2008 - 2019 -