100% Bicara Teknikal Komputer Teknologi Dulu & Kini

| Soal-Jawab iT | www.mycetc.blogspot.com |

< Bicara Teknikal \ Masalah Perisian \ Perkakasan \ Teknologi Dulu & Kini \ Sejarah >

Friday, March 22, 2019

Berita Baik 2019

Bermula tahun 2019, saya akan memperbanyakkan berkongsi topik permasalahan serta soal jawab bagi pengguna Sistem Operasi Windows 7 dan Windows 10. Namun, isu-isu berkaitan Sistem Operasi Windows XP akan saya selitkan serta dikemaskini memandangan masih ramai yang menggunakanya lagi. In shaa Allah!

😀

4 comments:

  1. Admin, laptop jenama Nec okey tak? Mcm mana pretasinya

    ReplyDelete
  2. Admin,Laptop jenama Nec okey tak?

    ReplyDelete
  3. Salam,saya ada laptop benq a52e yg saya beli second hand,tapi saya tak berapa pandai nk guna sebab bahasa inggeris.Saya nak format laptop saya seperti baru boleh ke tu

    ReplyDelete
  4. Nak format laptop benq a52e second hand ,factory reset mcm mana ye

    ReplyDelete



Sila komen, soal atau pendapat. Gunakan Anonymous jika tiada akaun google!

- Hakcipta Terpelihara Mycetc | Dikuasakan oleh Pemproses AMD FX 8cores | 2008 - 2019 -