100% Bicara Teknikal Komputer Teknologi Dulu & Kini

| Soal-Jawab iT | www.mycetc.blogspot.com |

< Bicara Teknikal \ Masalah Perisian \ Perkakasan \ Teknologi Dulu & Kini \ Sejarah >

Thursday, March 2, 2023

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca. Pertamanya, saya mohon maaf kerana sudah lama tidak kemaskini blogspot ini. Inshaa Allah, ditahun 2023 ini saya cuba kongsikan info-info yang belum pernah saya siarkan. Saya masih minat menulis, cuma adakalnya saya perlu dahulukan urusan tugas yang lebih penting. Merangka, merancang serta pengisian sudahpun masuk dalam senarai, tunggu masa sahaja untuk ditulis dan siarkan. Akhir kata, diharap semoga Blogspot saya ini menjadi salah satu sumber rujukan untuk anda semua. Sekali lagi terima kasih kepada anda semua yang sudi singgah disini.

No comments:

Post a Comment



Sila komen, soal atau pendapat. Gunakan Anonymous jika tiada akaun google!

- Hakcipta Terpelihara Mycetc | Dikuasakan oleh Pemproses AMD FX 8cores | 2008 - 2019 -